marți, 31 octombrie 2017

Poti avea o idee buna, dar poti s-o vinzi?



Poate că aveți cea mai bună idee din moment ce ați tăiat pâine în felii sau poate ați venit cu o modalitate mai bună de a împărți aluatul proaspăt copt în părți egale. Aproape toată lumea a dat peste ceea ce cred că este o idee grozavă. Deci, de ce nu devin toți, care au un concept creativ, milionari? Sunt mai multe motive, dar sunt dispus să pariez unul dintre cele mai mari scăderi ale lor este simplul fapt că nu pot vinde! O idee este inutilă până când cineva o plătește!


Cui îi pasă care este ideea ta cea mare? Trebuie să îi faci pe oameni să te asculte. Ne confruntăm, în lumea actuală a supraîncărcării informației, suntem constant bombardați cu idei noi, invenții și o multitudine de produse și servicii de vânzare.
Din momentul în care ne trezim și citim ziarul sau verificăm e-mailul nostru în momentul în care ne-am oprit pentru seară, cineva ne dorește atenția.

Am experimentat cu toții vânzătorii oribili de la lotul de mașini, magazinul de mobilier sau comerciantul de electronice gigant - tipul sau galul care se agită pentru a cumpăra ceva, orice, doar atâta timp cât faceți o achiziție.

 Disperarea nu se vinde, așa că lasă-mă în pace!

Cu  toate acestea, sunt sigur că ați avut o experiență pozitivă cu un agent de vânzări - o persoană care te-a făcut să simți că ai fost mai important decât vânzarea. Voi vorbi mai multe despre ceea ce este nevoie pentru a fi un mare agent de vânzări în posturile viitoare, așa că voi sta pe punctul de a-ți vinde ideea mare.
Rețineți că ideea dvs. poate deveni o afacere numai dacă cineva este dispus să vă plătească.

Trebuie să vă vindeți. Da, am spus să te vinzi. Uitați de idee. Nu-mi pasă dacă conceptul tău sau creația ar putea face din lume un loc mai bun sau nu. Sunt șanse mari ca ideea ta să nu fie cu adevărat originală. Dar poate că TU ești!
Poate că abordarea dvs. față de soluție, pasiunea dvs., cunoștințele despre produse, experiența și expertiza dvs. vă pun în evidență. De ce ar trebui să investesc în ideea ta dacă nu pot cumpăra de la tine? Dacă sunteți antreprenor, sunteți marca dvs., imaginea companiei dvs., produsul dvs. și sunteți ceea ce oamenii vor alege să cumpere sau să nu cumpere.

Deci, vă puteți vinde? Dacă nu ați avut niciodată un loc de muncă în vânzări, obțineți unul. Aflați cum să vă conectați cu persoane, să vă prezentați și să câștigați încrederea de care aveți nevoie pentru a vă distinge în mulțime. Am vândut aproape totul, de la haine și calculatoare la mașini și case. Nu mi-a plăcut ceva din ceea ce vând, și era greu să negociez ceva în care nu credeam. Îmi place ce fac acum și se vede. Fii pasionat!

Oamenii vor să cumpere de la un expert. Fii expert.
·         Aflați tot ce puteți despre spațiul de afaceri în care vă aflați.
·         Cunoașteți concurența și clarificați de ce sunteți alegerea potrivită.
·         Fii cel mai bun absolut la ceea ce faci.
·         SAU …… Așa cum spuneau cei de la Apple, fii un star rock!

Dacă deja ați răsturnat lumea vânzărilor în cariera dvs., atunci felicitări. Aveți câteva arme esențiale în arsenalul dvs., care vor fi critice pentru succesul dvs. ca proprietar de afaceri.
Afacerea este un câmp de luptă și ar fi mai bine să ai un depozit de arme la dispoziția ta.

Poate că vânzarea nu este în pungă, dar tot crezi că ai o idee inovatoare sau un produs care schimbă viața. Pentru dragostea a tot ceea ce dorești, găsește un mare vânzător. Conectează-te cu cineva care îți împărtășește pasiunea, crede în misiunea ta, se poate concentra pe viziunea ta și cine poate vinde unui om orb un televizor cu ecran mare.

 Dacă găsiți vânzătorul sau vânzătorii potriviți, vă rugăm să rețineți acest lucru: nu puteți plăti un vânzător mare.

Dacă cineva vă face bani pe care nu i-ați câștiga fără el, împărțiți averea!
Am fost plătit bine să vând și am fost jefuit de nenumărate ori din comisioane care ar fi trebuit plătite de companiile lacome care credeau că cineva ar cumpăra produsele lor, indiferent de ele. Dar nu vorbim de lucru pentru altcineva; vorbim despre începerea propriei afaceri. Ceea ce trebuie să centrul unui antreprenor este simplu - dacă nu vând, nu mănânc. Nu voi face comision, salariu sau un bănuț dacă nu am clienți plătitori.

Cei mai mulți oameni care încep o afacere speră să-l vândă pentru o grămadă de bani undeva pe linie. Poate ideea ta se dovedește a fi de valoare substanțială și poți să-ți vinzi ideea în Fortune 500 - Bravo, prietene! Fii mândru de ceea ce ai creat, fii pasionat și îți îmbrățișezi simplul fapt că ești proprietar al unei afaceri. Sunteți afacerea dvs., mergeți acolo și vindeți-vă! Totul e să  nu renunți la primul eșec! Nimeni nu a ajuns sus din prima încercare sau ascultându-i pe alții. Urmează-ți calea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu